Zemljani Zemljani
Zasadimo prvo ljubav
 
 FAQFAQ   PretražnikPretražnik   ČlanstvoČlanstvo   Korisničke grupeKorisničke grupe   RegistracijaRegistracija 
 ProfilProfil   Privatne porukePrivatne poruke   LoginLogin 

Proteini
Prethodna  1, 2
 
Započni novu temu   Odgovori na temu    Zemljani -> Nutrijenti
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
ogi
Site Admin


Pridružen/a: 11. 09. 2007.
Postovi: 11119
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 16.2.2012. čet. 00:30    Naslov: Citiraj i odgovori



S time da je 95% salate voda!!
Znači u 100g suhe tvari ima 28g kvalitetnih proteina ili 56% dnevnih potreba, duplo više od jajeta Very Happy
[Vrh]
Korisnički profil Pošalji privatnu poruku Posjeti Web stranice
ogi
Site Admin


Pridružen/a: 11. 09. 2007.
Postovi: 11119
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 16.2.2012. čet. 19:48    Naslov: Citiraj i odgovori



Znam da je ovo otkrivanje tople vode ali kaj ne zvuči nevjerojatno da obična zelena salata ima više proteina od govedine?! smijeh1
[Vrh]
Korisnički profil Pošalji privatnu poruku Posjeti Web stranice
ogi
Site Admin


Pridružen/a: 11. 09. 2007.
Postovi: 11119
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 15.1.2015. čet. 15:06    Naslov: Citiraj i odgovori

Lysine Deficiency

There is no official recommended daily allowance for L-lysine. An L-lysine deficiency can result in nausea, dizziness, fatigue or loss of appetite, as well as anemia and disorders of the reproductive system. Children do not grow properly without L-lysine; it is necessary for your body to produce carnitine, a nutrient that converts fatty acids to energy. Athletes and people who have been badly burned may have a higher need for L-lysine. Vegans who don’t eat beans may not obtain sufficient L-lysine from their diet.

To prevent l-lysine deficiency, one must avoid a high sugar diet, since sugar has been known to bind lysine.
[Vrh]
Korisnički profil Pošalji privatnu poruku Posjeti Web stranice
ogi
Site Admin


Pridružen/a: 11. 09. 2007.
Postovi: 11119
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 1.10.2015. čet. 21:10    Naslov: Citiraj i odgovori

http://www.precisionnutrition.com/protein-limit

Citat:
three hours to represent the minimum amount of time that should pass between meals. ...duration between meals of anywhere from three to five hours. This should keep the body in an overall anabolic state without causing problems related to too frequent or too infrequent consumption of meals.

http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/meal-frequency-and-mass-gains.html/
[Vrh]
Korisnički profil Pošalji privatnu poruku Posjeti Web stranice
Prethodni postovi:   
Započni novu temu   Odgovori na temu    Zemljani -> Nutrijenti Vremenska zona: GMT + 02:00.
Prethodna  1, 2
Stranica 2 / 2.

 
Forum(o)Bir:  
Ne možeš otvarati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš glasovati u anketama.


Powered by phpBB
HR (Cro) by Ančica Sečan